Завдання для учнів 8 класу!
Використовуючи односкладні речення, створіть слоган!
Діти, я поділила клас на групи. Але якщо вам прийшла ідея створити слоган про інший товар, а не той, який я попросила прорекламувати, то творіть. Головне - ідея!
Як створити вдалий рекламний слоган?
Слогани міцно осідають в свідомість споживачів. Вони залишають слід від реклами в пам’яті. Цікавий факт: людина може не пам’ятати про що реклама, вона може навіть не пам’ятати як називається рекламований товар, але вона буде пам’ятати слогани. Це невипадково, оскільки при створенні слоганів використовується ряд психологічних хитрощів.
Багато хто може сказати, що чув безліч слоганів, проте жоден з них їх не зачепив. Але, якщо сказати деякі слогани тільки на половину, вони без особливих проблем вимовлять їх закінчення.
Переходимо до головного: створення слоганів. Простий набір якостей ідеального слогану:
- Легкість запам’ятовування;
- Індивідуальність (унікальність і неповторність).
Крім того, всі слогани мають емоційне забарвлення. Інтонація слогану відіграє ключову роль у:
- Сприйнятті бренду і товару;
- Створенні атмосфери для цього сприйняття;
Структура слоганів буває декількох видів.Слогани-зтики містять на початку або в кінці назва бренду, а потім, безпосередньо, сам слоган. Наприклад: «Audi. Перевага високих технологій».
Розв’язані слогани стоять окремо від бренду і, найчастіше, є іміджевими, наприклад: «Ти кращий!» (МТС).
Монолітні слогани містять у собі назву товару або фірми: два в одному, невіддільне ціле.
Як правило, використовуються співзвуччя, наприклад, слоган знаменитого котячого корму: «Ваша кицька купила б Віскас».
Слоган-родзинка – це те, що «чіпляє» в слогані. Наприклад «Xerox. Ми навчили світ копіювати».
Отже, якщо Ваші слогани яскраві, виділяються на тлі конкурентів, якщо вони легко запам’ятовуються, якщо вони лаконічні, якщо Ваші слогани «чіпляють» своєю інтонацією, то вони просто не можуть програти.
Немає коментарів:
Дописати коментар