Слово — то мудрості промінь, слово — то думка людська

Людина, для якої книжка уже в дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, уже ніколи не відчує себе обділеною, збіднілою, спустошеною.
В. Сухомлинський

пʼятниця, 19 березня 2021 р.

Квест "Пізнаємо Кобзаря"

(присвячений життю і творчості

 Т.Шевченка)

Мета квестузацікавити школярів творчістю Т. Шевченка, спонукати більше читати, більше знати, розвивати спостережливість та логічне мислення; вміння самостійно здобувати знання з різних джерел; формувати громадянську й загальнокультурну компетентності, розвивати творчі здібності дітей, залучити учнів до активної пізнавальної діяльності; забезпечити самовираження і саморозвиток кожного учасника квесту; виховувати згуртованість та співпрацю в учнівських колективах, вміння працювати в команді; виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями; виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія – Тараса Григоровича Шевченка.


Учні 9-А класу поділилися на 2 команди. Кожна команда придумала назву, девіз і намалювала свій герб. 

1 команда - "Тарасові діти" (Даниленко Аліна, Грицик Марина, Лесницька Вікторія - капітан, Семеліт Матвій, Бірюков Євген, Мороз Олександра, Артеменко Максим, Шахрай Вікторія).

2 команда - "Кобзарі" (Лебідь Єлизавета, Березняк Катерина - капітан, Гончаренко Ксенія, Ратєєв Матвій, Говтва Михайло, Піддубний Олексій, Скупа Владислава, Окатенко Анастасія).

Учні пройшли шість станцій!

Станція 1. «Шевченко - наш сучасник» (кожна команда створила сторінку інстаграм Т. Шевченка: учні вклеїли фото та зробили відповідні дописи, поставили хештеги).





Станція 2. «Інтелектуальна» (на аркушах учні вказували правильну відповідь на питання вікторини (писали так або ні)).



Станція 3. «Паспорт твору» (кожна команда заповнила паспорт улюбленої поезії Шевченка). 




Станція 4. «Ілюстратори» чні розфарбували ілюстрацію до твору Шевченка, вказавши його назву).




Станція 5. «Кохання в житті поета» (серед репродукцій картин Т.Шевченка учні вибрали портрети тільки тих жінок, які полонили його серце. Назвали ім’я та прізвище).  

Станція 6. «Математична» (команди відповідали на питання, вказуючи правильні цифри). 


У кінці уроку діти взяли участь у грі "Правда чи дія"!



 Також ми з учнями 9-А класу створили дерево життя Тараса Шевченка!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...